Wraz z naszymi produktami otrzymujesz wsparcie w postaci usług dodatkowych. Gwarantują one najlepszą obsługę systemu i podnoszą komfort pracy.
Stanowi ważny etap przygotowania do wdrożenia. Przeznaczona jest dla dużych firm, u których wdrożenie ma kompleksowy charakter i obejmuje integrację z systemami zewnętrznymi.
Kluczowa rolę odgrywa zespół wdrożeniowców interLAN, który analizuje specyfikę działalności firmy, przeprowadza przegląd procesów i pełni funkcję doradczą.
Obejmuje instalację, konfigurację i szkolenie z obsługi programu. Polecamy każdej firmie, która dąży do maksymalnego wykorzystania możliwości zakupionej wersji programu.
Usługa konfiguracji zapewnia przygotowanie systemu do pracy pod kątem konkretnych wymagań. Szkolenie przyspiesza pełne korzystanie z możliwości systemu.
Usługa szczególnie ważna dla nowych użytkowników systemu. Jak pokazuje praktyka, szkolenie skutecznie przyspiesza wykorzystanie oprogramowania przez użytkownika w pełnym zakresie, już od pierwszych dni pracy.
Polecamy również użytkownikom, którzy chcą doszkolić się w obsłudze wybranych modułów systemu.
Całoroczne wsparcie techniczne, mające na celu utrzymanie ciągłości pracy systemu.
Usługa Opieki Autorskiej zapewnia pomoc serwisową w formie telefonicznej, mailowej i zdalnej w godzinach pracy interLAN: 8.00 – 20.00 (pn.-pt.). Ponadto gwarantuje dostęp do aktualnych wersji programów interLAN.
Usługa świadczona jest Klientom, u których wymagania dotyczące wsparcia serwisowego wykraczają poza Opiekę Autorską.
Konsultacje i wsparcie techniczne w tym przypadku mogą być realizowane w trybie 24/7/365.
Usługa realizowana jest u Klientów, którzy korzystają już z systemu SPEED od pewnego czasu i dążą do rozwoju.
Audyt polega na sprawdzeniu, w jakim stopniu system jest wykorzystywany w odniesieniu do jego możliwości. Ma również na celu wskazanie, jak można zoptymalizować i zautomatyzować bieżącą pracę.
Usługa skomunikowania systemu SPEED z wybranymi programami finansowo-księgowymi, giełdami ładunków, systemami GPS, aplikacjami mapowymi i innymi.
Integracja z rozwiązaniami własnymi Klienta lub mniej popularnym oprogramowaniem dostępnym na rynku wymaga indywidualnego podejścia.
Umożliwia korzystanie z licencji na oprogramowanie interLAN na zasadach abonamentu.