interLAN SPEED Drobnica i dystrybucja

interLAN SPEED Drobnica

Wyspecjalizowane rozwiązanie do obsługi procesów drobnicowych

  • Stworzyliśmy wyspecjalizowany system, który wspiera firmy w obsłudze przesyłek w ruchu krajowym i międzynarodowym, z uwzględnieniem magazynów typu cross-dock. Korzyści z jego posiadania czerpią zarówno sieci drobnicowe i operatorzy logistyczni, jak i firmy spedycyjne czy transportowe, które realizują przewozy LTL/PTL. 

  • Drobnica i dystrybucja

    System zaprojektowaliśmy tak, abyś mógł nadzorować przesyłkę na każdym etapie jej obsługi. A więc począwszy od ofertowania, przez rejestrację przesyłek i planowanie tras, transporty kolekcyjne, liniowe i dystrybucję, rejestrację statusów, aż po kompletację dokumentów, rozliczenie palet, obsługę pobrań (COD), fakturowanie i rozliczenie kosztów. Przy pomocy wielowymiarowych raportów i analiz możesz na bieżąco badać efektywność prowadzonej działalności.  System zaprojektowaliśmy tak, abyś mógł nadzorować przesyłkę na każdym etapie jej obsługi. A więc począwszy od ofertowania, przez rejestrację przesyłek i planowanie tras, transporty kolekcyjne, liniowe i dystrybucję, rejestrację statusów, aż po kompletację dokumentów, rozliczenie rozwiń palet, obsługę pobrań (COD), fakturowanie i rozliczenie kosztów. Przy pomocy wielowymiarowych raportów i analiz możesz na bieżąco badać efektywność prowadzonej działalności. 

  • Automatyzacja obsługi przesyłek

    Dużą wagę przywiązujemy do usprawnienia procesów, w efekcie czego czas na wprowadzanie danych w systemie SPEED jest znacznie skrócony. Przesyłki mogą być pobierane do systemu w dowolnej formie. Począwszy od skorzystania z modułu www eSPEED do rejestracji danych przez klienta, przez import zleceń z plików, kończąc na automatycznej wymianie danych mechanizmami EDI. Wycena usług odbywa się na dedykowanych cennikach, co elimininuje ryzyko popełnienia błędu. Zależnie od struktury sieci i zasad planowania, trasy wraz z przypisanymi im przesyłkami mogą być generowane automatycznie. Podobnie wygląda proces fakturowania, gdzie faktury w systemie wystawiane są samoczynnie.

    Automatyzacja obsługi przesyłek

    Dużą wagę przywiązujemy do usprawnienia procesów, w efekcie czego czas na wprowadzanie danych w systemie SPEED jest znacznie skrócony. Przesyłki mogą być pobierane do systemu w dowolnej formie. rozwiń

Panowanie nad procesem dystrybucji

Rozumiemy, że aktywny nadzór nad przebiegiem transportu daje możliwość szybkiej reakcji na sytuacje awaryjne. Tym samym korzystnie wpływa na jakość obsługi klienta. By to osiągnąć moduł drobnicowy komunikuje się z aplikacją mobilną mSPEED. W ten sposób otrzymujesz aktualne statusy dostawy, w tym: dostęp do pozycji pojazdu i planowany czas dotarcia do kolejnego punktu na trasie. Dodatkowo mSPEED gwarantuje bieżący kontakt z przewoźnikiem (zlecenia, wiadomości, statusy, raporty).

Nadzór nad wynikiem finansowym

W interLAN SPEED wystawiasz faktury za wykonane usługi oraz rejestrujesz koszty. Masz także opcję wystawiania faktur
w imieniu przewoźnika (self-billing). System, oparty na cennikach, automatycznie generuje rozliczenia wewnętrzne oraz rezerwy. Posiadając pełne dane w obszarze przychodów i kosztów, przeprowadzisz złożone analizy z perspektywy: klienta, spedytora, pojazdu, przesyłki, kierunku lub trasy - wybów zależy od Twoich potrzeb.

Elastyczność i konfigurowalność

Wyspecjalizowane moduły, wysoka elastyczność i konfigurowalność systemu sprawiają, że firmy z branży TSL realizują przy jego użyciu całą gamę zadań. Indywidualne podejście i otwartość na potrzeby pozwalają nam na odzwierciedlenie procesów, według których działa Twoja firma – pozytywne doświadczenia użytkowników są najlepszym dowodem na funkcjonalność systemu SPEED. 

Podniesienie standardu współpracy

Komunikację ze swoim otoczeniem biznesowym usprawniasz dzięki wsparciu obsługi procesu dystrybucji przez platformę www eSPEED. Automatyzacja procesów rejestracji przesyłek, udostępniania dokumentów transportowych klientom, czy rozliczenia przewoźników sprawiają, że podnosisz efektywność pracy i zyskujesz czas na realizację większej liczby zamówień. Korzystając z mechanizmu automatycznych powiadomień wysyłanych mailem lub SMSem dbasz o to, by Twój klient był zawsze na bieżąco ze statusem swojej dostawy. 

Kluczowe funkcje 

  • Obsługa przesyłek (podjęcie, transport liniowy, doręczenie)
  • Planowanie przesyłek
  • Obsługa usług dodatkowych: COD, POD/ROD, zwrot nośników, ubezpieczenia, ADR, nośniki wymienne
  • Konfiguracja cenników
  • Obsługa statusów (na poziomie przesyłek i paczek oraz tras)
  • Awizacja przesyłek i transportów
  • Obsługa zgłoszeń SENT
  • Obsługa magazynu spedycyjnego
  • Fakturowanie i rejestracja płatności
  • Rozliczenia wewnętrzne
  • Rozliczenie przewoźnika
  • Rejestracja i podział kosztów
rozwiń
  • Obsługa skonta
  • Obsługa rezerw
  • Obsługa niezgodności i reklamacji
  • Nadzór nad terminami i zakresem polis przewoźnika
  • Rozliczenie usługi zgłoszenia jak i długu celnego
  • Eksport dokumentów do systemu księgowego
  • Integracja z mapami cyfrowymi
  • Komunikacja z aplikacją mobilną mSPEED
  • Integracja z platformami logistycznymi
  • Integracja z systemami zewnętrznymi (ERP, WMS, CRM)
  • Wielowymiarowe raporty i analizy

Do pobrania

Pole wymagane.
Pole wymagane.
Pole wymagane.
Pole wymagane.
Pole wymagane.
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twoja wiadomość została pomyślnie wysłana
kontakt

Zamów prezentację produktu

Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o rozwiązaniach dla Twojej firmy

do góry