interLAN eSPEED to aplikacja internetowa, której celem jest skomunikowanie użytkowników systemu SPEED z ich otoczeniem biznesowym. Rozwiązanie umożliwia kontakt z klientem w obszarze zleceń, dokumentów transportowych jak i faktur. Pełni też funkcję giełdy zleceń dla przewoźników, miejsca rejestracji statusów i podpinania skanów dokumentów transportowych oraz rozliczenia wykonanych usług.
-
Łatwa i kompleksowa komunikacja
Aplikacja umożliwia pełną obsługę procesów dotyczących klienta – od zapytania ofertowego, przez realizację zlecenia, po rozliczenie. W zakresie współpracy z przewoźnikiem udostępnia giełdę zleceń oraz mechanizmy raportowania ich wykonania. W efekcie przewoźnik ma możliwość zarejestrowania faktury kosztowej lub akceptacji rozliczenia przygotowanego przez użytkownika systemu SPEED.
-
Elastyczność i otwartość rozwiązania:
Szerokie możliwości konfiguracji aplikacji pozwalają na dostosowanie do zróżnicowanych wymagań użytkowników. Interfejs użytkownika umożliwia graficzne dostosowanie do identyfikacji wizualnej firmy.
- Obsługa zleceń spedycji drogowej FTL i LTL, FCL i LCL oraz lotniczej
- Track & Trace
- Giełda zleceń dla współpracujących firm przewozowych
- Tworzenie rozliczeń przewoźników
- Obsługa reklamacji
- Raporty
Gwarantują one najlepszą obsługę systemu i podnoszą komfort pracy.
Produkt, który spełnia nasze oczekiwania i nie ogranicza nas w rozwoju. Doświadczenie interLAN – przeszliśmy drogę rozwoju, na której interLAN towarzyszył nam jako zaufany partner, nie dostawca.
„W 2013 r. zakupiliśmy podstawową wersję systemu SPEED. Dziś jest to rdzeń informatyczny naszego biznesu, z którym zintegrowaliśmy systemy ERP, WMS, FMS oraz BPM/Workflow. We współpracy z interLAN ważne są dla nas dwa aspekty. Produkt, który spełnia nasze oczekiwania i nie ogranicza nas w rozwoju. Doświadczenie interLAN – przeszliśmy drogę rozwoju, na której interLAN towarzyszył nam jako zaufany partner, nie dostawca. „
Dyrektor Finansowy, ALEGRE Logistic
System TMS SPEED pozwala nam na pełną obsługę wszystkich procesów operacyjnych związanych z naszą działalnością. Rozwiązanie interLAN jest zintegrowane i elastyczne. Otwartość dostawcy na zmiany oraz dedykowany zespół projektowy sprawiają, że jesteśmy zadowoleni ze współpracy.
„PEKAES jest jednym z czołowych operatorów logistyczno-intermodalnych w Polsce. Zajmujemy się kompleksową obsługą łańcucha dostaw. Aby z satysfakcją realizować obraną strategię, potrzebujemy najlepszych rozwiązań informatycznych. System TMS SPEED pozwala nam na pełną obsługę wszystkich procesów operacyjnych związanych z naszą działalnością. Rozwiązanie interLAN jest zintegrowane i elastyczne. Otwartość dostawcy na zmiany oraz dedykowany zespół projektowy sprawiają, że jesteśmy zadowoleni ze współpracy.”
Dyrektor IT, PEKAES Sp. z o.o.
Możliwość szerokiej parametryzacji systemu interLAN SPEED, wykraczającej poza ramy standardowych aplikacji, pozwala dostosowywać oprogramowanie do bieżących potrzeb i zmieniającego się rynku. W konsekwencji powyższego, nawet najbardziej niestandardowe wymagania stają się możliwymi do realizacji, co korzystnie wpływa na wachlarz oferowanych usług i pozwala integrować system w ramach nowych wdrożeń.
„Wzrost skali działania firmy często staje się pretekstem do dyskusji, czy aktualna forma nadzoru i kontroli procesów jest wystarczająca i nie wymaga usprawnień.
Nie inaczej jest w kwestii zarządzania transportem. Przy osiągnięciu pewnego poziomu, koniecznym staje się posiadanie narzędzi, które w efektywny sposób wpłyną na utrzymanie jakości serwisu, a przy okazji pozwolą poszukać oszczędności wynikających z optymalizacji.
Takim rozwiązaniem jest system SPEED firmy InterLAN.
Możliwość szerokiej parametryzacji, wykraczającej poza ramy standardowych aplikacji, pozwala dostosowywać oprogramowanie do bieżących potrzeb i zmieniającego się rynku.
W konsekwencji powyższego, nawet najbardziej niestandardowe wymagania stają się możliwymi do realizacji, co korzystnie wpływa na wachlarz oferowanych usług i pozwala integrować system w ramach nowych wdrożeń.
Usprawnienie planowania załadunków, kontrola przychodów/kosztów na poziomie symulacji, jak i fakturowania oraz możliwość automatyzacji rozliczeń z podwykonawcami, dopełniają całości.”
Menedżer Departamentu Rozwoju i Wdrożeń, Spedimex Sp. z o.o.