Dołącz do nas! Zacznij praca interLAN w interLAN
Tworzymy zgrany 50-osobowy zespół. Pracujemy dynamicznie. W dobrej atmosferze. Realizujemy ciekawe projekty różnej skali. Wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Szlifujemy umiejętności – z nami możesz się rozwijać.
Chętnie nauczymy się też czegoś od Ciebie. Cenimy odpowiedzialność i doświadczenie, ale też gotowość na nowe wyzwania. Łączą nas pasje zawodowe i spotkania integracyjne. Zapewniamy stabilne zatrudnienie. Dbamy o zespół oferując pracownikom wachlarz benefitów z różnych dziedzin.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko SPECJALISTA ds. serwisu oprogramowania
Twoje zadania na tym stanowisku:
- Analiza i rozwiązywanie składanych przez klientów zgłoszeń serwisowych dotyczących oprogramowania
- Telefoniczna, mailowa i zdalna pomoc w zakresie obsługi programów interLAN
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w obsłudze klienta przez telefon/email
- wiedza techniczna (m.in. inżynieria wsteczna; zaawansowana konfiguracja środowiska Windows)
- samodzielność w dążeniu do rozwiązywania problemów
- logiczne myślenie i kreatywność
- łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami, komunikatywność
- ogólna wiedza z zakresów budowy i działania biznesowych systemów IT
- odporność na stres i umiejętność szukania skutecznych rozwiązań
- biegłe posługiwanie się językiem polskim
- biegła znajomość obsługi komputera
- gotowość do pracy w trybie zmianowym (pracujemy od 8 do 20)
Mile widziane
- znajomość branży transportowo-spedycyjne i logistycznej
- doświadczenie w tworzeniu zapytań SQL ze wskazaniem na MSSQL
- doświadczenie w pracy w dziale serwisu oprogramowania
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Masz więcej pytań?
Zadaj nam dowolne pytanie. Przejdź do formularza, by skontaktować się z naszym specjalistą.